Sales

Waarom moet je deze training volgen?

Je verkoopsinspanningen meer laten opbrengen. Dat is het doel van deze training. Daarvoor doorlopen we alle fases van een commercieel traject. Van het eerste gesprek tot complexe deals afsluiten. Je leert de drijfveren van je klant kennen en hoe je hem kan overtuigen. De opleiding is heel interactief en intensief. Je krijgt heel wat inzichten die meteen in de praktijk toepasbaar zijn.

Wat leer je in deze training?

  • Interpersoonlijke relaties
  • Assertiviteit
  • Benaderingsstrategie
  • Telefonische Prospectie
  • Voorbereiding
  • Het eerste contact
  • Presentatievaardigheden
  • Uw firma voorstellen
  • Fases van het verkoopgesprek
  • Een groep overtuigen
  • Een offerte voorstellen
  • Prijsonderhandeling
  • Bezwaren weerleggen
  • Communiceren van beslissingen
  • Afsluittechnieken
  • Klachtenbehandelingen
  • Partnershipgesprek
  • Intern overtuigen

Onze referenties

De no nonsense stijl van Maarten sprak me vanaf het begin aan. De persoon die de training komt 'verkopen', geeft ook zelf de training en doet nadien de opvolging.

Doordat collega's ondernemers enthousiast waren over de training en we intern op zoek waren naar trainingen voor ons management team, schreven we in op een programma dat aan onze noden werd aangepast. De aanstekelijke manier van trainen alsook de down to earth approach, zorgden ervoor dat we intern dezelfde taal begonnen te spreken, er een drive kwam om zaken te proberen in de praktijk waardoor de resultaten niet uitblijven.

Door de concrete cases, de handige kaarten en de verplichte presentaties over de zaken die we hebben toegepast tussen twee trainingen, heb je niet het risico het gevoel te krijgen dat je bij vele trainingen krijgt: interessant op de dag van de training maar de dag erna toch weer in hetzelfde ritueel.

We proberen er intern de drive in te houden en hebben nu enkele refresh-sessies ingepland om het vuur warm te houden en zoveel mogelijk de aangegeven tools eigen te maken.

Tom Bossuyt
Gedelegeerd Bestuurder

Time management is een attitude die we onszelf moeten aanleren. Idealiter, zelfs toe verplichten! De praktijkervaring, de (persoonlijke) tips en het enthousiasme waarmee Acta deze opleiding brengt, werken aanstekelijk en uitdagend om dit voortaan ook daadwerkelijk zelf te gaan toepassen. Dat is finaal ook het doel van deze opleiding. Heel leerrijk en praktijkgericht. Gewoon…top!

Pipa team

De workshops werden op een heel pragmatische en interactieve manier gegeven rekening houdend met de focus en eigenheid van onze onderneming. De onmiddellijke toepasbaarheid in het dagdagelijks leven zowel professioneel en privé heeft ons allemaal aangenaam verrast.

Ingrid Van Houten
Interne Wellbeing Coach

Ook op het vlak van coaching doen wij een beroep op Acta. Alle directieleden worden individueel gecoacht door hen. Via het stellen van de juiste vragen begeleidt men ons in het beter en efficiënter omgaan met onze dagelijkse uitdagingen rond bijvoorbeeld leiderschap en time management.

Hannelore Raes & Filip Wallaeys
CEO's

Ook het inzicht dat ‘Insights’ voor ons genereerde was ronduit spectaculair. Het correct inschatten van de persoonlijkheidsstructuur van jezelf en van je medewerkers geeft inzicht en begrip, optimaliseert de werkrelaties en de bedrijfsresultaten. Een echte aanrader als je het ons vraagt!

Wim Van Heesvelde
CEO

Ook zij deden beroep op Acta

Meer weten

Acta-trainers zijn gedreven professionals die u graag meer informatie geven over de Acta-trainingen
en wat ze teweegbrengen in uw organisatie . Aarzel niet contact op te nemen.