TM

Waarom moet je deze training volgen?

Omdat je tijd tekort komt. Of beter, omdat je denkt dat je tijd tekort komt. In deze training leren we daarom eerst om sneller, efficiënter en effectiever te werken. En om al die belangrijke zaken in uw agenda te laten passen. Vragen als "Hoe bewaak ik mijn prioriteiten" krijgen een antwoord in deze opleiding. Nadien zal je zelf voor een beter evenwicht kunnen zorgen tussen je werk en privé.

Wat leer je in deze training?

  • Mentale instelling
  • Persoonlijke visie definiëren
  • Elimineren
  • Delegeren

 

  • Plannen
  • Dringende/belangrijke taken
  • Prioriteiten bepalen
  • Optimale werkplek
  • E-mail management
  • Flash activiteiten managen
  • A / B / C - taken
  • Clean desk

Onze referenties

Na een tip van zakenrelatie en vriend Bart Sobry kwamen wij in contact met Acta Management. Bij het eerste verkennend gesprek klikte het al snel, zowel met mijn vennoot als met mij. Grondig overleg volgde en we fixeerden een opleiding op maat van onze organisatie. Na de aanvankelijke ‘studieronde’, groeide de opleiding snel uit tot ‘top’. Een opleiding ‘op vólle toeren’. Helemaal in harmonie met de geambieerde professionalisering van ons bedrijf en de vorming van ons jong management team, waar we zo op inzetten. 

Na deze positieve ervaring hebben we met Acta ook een coaching en training van ons sales team opgezet. Op maat van ons team en interactief. We zien motivatie en significante vooruitgang binnen ons team. Voor een vennoot voerde Acta ook een individueel traject uit. Via persoonlijke coaching kunnen zich ‘andere’ perspectieven van de materie aandienen. Verrijkend …  We schatten Acta Management naar waarde. Zo heeft professionele waardering en wederzijds respect tot vriendschap geleid …

Robbert Desmet & Grégory Minne
CEO's

Time management is een attitude die we onszelf moeten aanleren. Idealiter, zelfs toe verplichten! De praktijkervaring, de (persoonlijke) tips en het enthousiasme waarmee Acta deze opleiding brengt, werken aanstekelijk en uitdagend om dit voortaan ook daadwerkelijk zelf te gaan toepassen. Dat is finaal ook het doel van deze opleiding. Heel leerrijk en praktijkgericht. Gewoon…top!

Pipa team

De no nonsense stijl van Maarten sprak me vanaf het begin aan. De persoon die de training komt 'verkopen', geeft ook zelf de training en doet nadien de opvolging.

Doordat collega's ondernemers enthousiast waren over de training en we intern op zoek waren naar trainingen voor ons management team, schreven we in op een programma dat aan onze noden werd aangepast. De aanstekelijke manier van trainen alsook de down to earth approach, zorgden ervoor dat we intern dezelfde taal begonnen te spreken, er een drive kwam om zaken te proberen in de praktijk waardoor de resultaten niet uitblijven.

Door de concrete cases, de handige kaarten en de verplichte presentaties over de zaken die we hebben toegepast tussen twee trainingen, heb je niet het risico het gevoel te krijgen dat je bij vele trainingen krijgt: interessant op de dag van de training maar de dag erna toch weer in hetzelfde ritueel.

We proberen er intern de drive in te houden en hebben nu enkele refresh-sessies ingepland om het vuur warm te houden en zoveel mogelijk de aangegeven tools eigen te maken.

Tom Bossuyt
Gedelegeerd Bestuurder

De workshops werden op een heel pragmatische en interactieve manier gegeven rekening houdend met de focus en eigenheid van onze onderneming. De onmiddellijke toepasbaarheid in het dagdagelijks leven zowel professioneel en privé heeft ons allemaal aangenaam verrast.

Ingrid Van Houten
Interne Wellbeing Coach

Ook op het vlak van coaching doen wij een beroep op Acta. Alle directieleden worden individueel gecoacht door hen. Via het stellen van de juiste vragen begeleidt men ons in het beter en efficiënter omgaan met onze dagelijkse uitdagingen rond bijvoorbeeld leiderschap en time management.

Hannelore Raes & Filip Wallaeys
CEO's

Ook zij deden beroep op Acta

Meer weten

Acta-trainers zijn gedreven professionals die u graag meer informatie geven over de Acta-trainingen
en wat ze teweegbrengen in uw organisatie . Aarzel niet contact op te nemen.